Page 2 of 9 First 1 2 3 4 ... Last
Results 11 to 20 of 83

Thread: Blackshot BEST SCREENSHOT Event! - ]Season 2[

  1. #11
    Corporal Array
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    68

    Smile in the wall ^^ inside the tunnel ^^

    Last edited by HeLL_Anarchy; 12-20-2010 at 04:57 PM.
    IGN:
    iCyAnarchY

    Clan:
    ll_Rebel_ll

    Rank:
    Major (Black)

    Server and Channel:
    Philippines~Channel 10

  2. #12
    Private Array
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    14
    Quote Originally Posted by i5oul
    omg jump shot!!!!!
    is not jump shot he jump and pop med kit

  3. #13
    Master Sergeant Array
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    198
    My applications:
    (not in order)
    btw my ign is linminhtoo 2nd lieu yellow

    300% hs rate very random
    Ssg headshot spree very very very...______ (your own word please)
    Simple 4 kill nade
    rifle accuracy 1883% another random pic
    lame bully's eye win
    travis+adam fusion (epic bs bug)
    epic fail disconnect
    I hope at least one of them win....btw no photoshop used all original picture.
    Attached Images
    Last edited by linminhtoo; 12-24-2010 at 11:24 AM.

  4. #14
    Staff Sergeant Array
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    91
    Fail Award

    :P I always do things with proof. I am just a normal human walking on the street everyday


    Blackshot Garena ID: V0iid
    IGN: ChronosV0id
    KDR: 56~60 %
    Rank: 2nd Lieut
    Clan: JCDecaux
    An empty time, Time Void, ChronosVoid
    Hahaha, yes, i am a noob. Lets see how this NOOB play (:

  5. #15
    Private Array
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    13
    how to post?

  6. #16
    Recruit Array
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3
    HOT (:


    Uploaded with ImageShack.us
    Last edited by liewjiayu; 12-20-2010 at 11:33 PM.

  7. #17
    Captain Array
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    728
    Lol go die la....
    RuthyM.
    P90 for Life.

  8. #18
    Private Array
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    17
    Umm sorry had to clear the chat.. :/ Headless man during a friendly 1v1 match with my classmate :/
    Attached Images

  9. #19
    Staff Sergeant Array
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Pakistan
    Posts
    128
    this is my other one checked Gm plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz i did hardwork to get this picture or screen shot GGGGGGGGGMMMMMMMMMM Plzzzzzzz mY love
    http://mixmazaa.com/upload/][/URL]
    IGN=_Mr_admiral_
    Renk=Colonel(red)
    Partner=none
    Favourate weapons= Ak black

  10. #20
    Sergeant Major Array
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    324
    Flamed eyes


    Robotic's oxygen breathing system with heavy safety helmet


    And what is this ?
    ok Now see and get surprised and guess it what it is


    lol it is Inner look of adam wearing a Crimson unit suit
    It is taken from inside of head and shows adam's @ss from inside
    Last edited by Lord5380; 12-21-2010 at 02:49 AM.
    a.k.a Don_Corle0ne
    Rank = Lieutenant Colonel (White)
    Command on Weapons = All types of weapons like rifles , smgs , shotguns ,knifes , grenades and snipers and pistols ...
    Clan = xEuroGangZx (Master)
    Partner = Don_Alvarez
    Favourite weapons = AK-47 (all) , Hk (all) , P90 (all) , M3 Super90 , AWP (all) , type89 (all) , barret , Desert Eagle , kukri , all grenades ...
    Skin colour = Dark Brown (Sienna)

Page 2 of 9 First 1 2 3 4 ... Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •